Wij lossen de volgende problemen op via hulp op afstand

  • Verwijderen van oude software.
  • Foutmeldingen bijvoorbeeld kan .dll bestand niet vinden.
  • Het aanpassen van bepaalde computerinstellingen.
  • Verwijderen van spyware en virus infecties.
  • Problemen met randapparatuur. Bijvoorbeeld printer, scanner, webcam, etc.
  • Installatie van software indien mogelijk.

Als u belt, krijgt u: Onmiddellijke live hulp op uw gemak

  • Prioritaire aandacht voor dringende problemen.
  • Complete oplossing van het probleem.
  • 100% Customer Service gerichte aandacht.

Elke helpdeskmedewerker:

  • Heeft een minimum van vijf jaar ervaring Help Desk.
  • Heeft de ervaring het oplossen van problemen met hardware en software-problemen.
  • Krijgt rechtstreeks toegang tot uw bureaublad in 90 seconden (na uitleg en ontvangst van betaling).
  • Biedt directe real-time online het oplossen van het probleem.
  • Ziet uw computerscherm en het probleem dat u ondervindt, terwijl hij/zij u te woord staat aan de telefoon.

Beveiliging:

De mogelijkheid om toegang te krijgen tot uw bureaublad op afstand biedt directe steun.
Er zijn vijf maatregelen om 100% veiligheid voor uw organisatie te verzekeren.

Beveiligde verbinding:

  • Eindgebruiker moet de verbinding tot stand brengen.
  • Eindgebruiker heeft altijd controle over de muis.
  • Eindgebruiker kan op elk moment de verbinding verbreken.
  • De verbinding maakt gebruik van encryptie.

Inhoud