Laptop reparatie! geen probleem voor Alfacom.

Alfacom Benelux is een stap verder in het repareren van Laptops, Computers en Smartphones. Wij doen reparaties op component niveau.
Wat ons onderscheid van de andere laptop reparatie bedrijven, is dat wij ook de onderdelen ( micro elektronica ) op het moederbord repareren of vervangen.

Voor dit soort reparaties zijn speciale micro / nano gereedschappen nodig. Uit ervaring kan ik u vertellen dat lang niet de meeste bedrijven beschikken over dergelijke gereedschappen. Zonder dit soort gereedschap kun je de niet standaard reparatie NIET uitvoeren. Te denken valt aan:

  • Waterschade
  • laptop dat niets meer doet
  • wel stroom maar geen beeld
  • beeldscherm geeft strepen
  • laptop gaat aan en dan weer uit
  • Achtergrondverlichting van het scherm is ingeschakeld, maar het scherm blijft zwart
  • Computer start op en geeft de foutmelding: ‘de computer uitgeschakeld vanwege een probleem’ etc.

Over het algemeen is een laptop of computerreparatie voltooid tussen de één à zeven dagen, afhankelijk van de omvang van het probleem en beschikbaarheid van onderdelen.

Dit houd niet in dat wij de standaard reparaties die door onze concullega’s worden uitgevoerd niet uitvoeren. Hiervoor wil ik u verwijzen naar ons pagina Laptop en Computerreparatie.

WAT ZIJN DE MOGELIJKHEDEN OM UW REPARATIE AAN TE BIEDEN:
  • U kunt uw te repareren apparaat afgeven aan Lijstenmakerij LeBouclier, Kleiweg 201, 3051XJ.
  • U kunt gebruik maken van onze gratis Alfacom haal en breng service ( binnen een straal van 10 km van ons vestigingsadres ). Er zal in overleg een afspraak worden gemaakt om uw apparaat af te halen en het eventueel weer retour brengen van de computer.
  • U kunt uw reparatie ook opsturen naar Alfacom ( Het gerepareerde apparaat of onderdeel wordt retour gezonden m.b.v. PostNL. De portokosten van de retourzending zijn voor de klant). 
  • U wilt de reparatie thuis laten uitvoeren, is ook geen probleem. Klik dan onderaan de pagina op “Computer Hulp aan Huis“.
Wat hebben wij nodig?:
WAAR MOET U AAN DENKEN BIJ HET VERZENDEN

Gegevensverlies
Voordat u uw apparaat ter reparatie aanbiedt, adviseren wij dat u een back-up van al uw (belangrijke) gegevens maakt. Alfacom Benelux is in geen enkel geval verantwoordelijk voor gegevensverlies.

Verpakking
Vervolgens raden we aan om met het opsturen een goede, stevige doos met veel noppenfolie of soortgelijke verpakking te gebruiken. Dit minimaliseert bijkomende schade door het vervoeren. Dezelfde verpakking wordt gebruikt voor retour. U kunt het apparaat of het te repareren onderdeel ook afleveren aan de balie.

Wat moet u doen?

  • Uw retouradres noteren
  • Geef het probleem zo duidelijk mogelijk aan
  • Geef aan als een spoedreparatie wilt
  • Als u een zelf aangeschafte onderdeel wilt laten plaatsen kunt u die mee zenden
  • U dient alleen de voedingsadapter (oplader) mee te zenden, geen andere accessoires

Retourzending
Het gerepareerde apparaat of onderdeel wordt met het zelfde ontvangen verpakking retour gezonden m.b.v. PostNL. De portokosten van de retourzending zijn voor de klant.

U wilt uw te repareren apparaat laten ophalen doe een aanvraag via ons  Contactformulier, kies bij het type contact voor “Alfacom Reparatie haal en breng service”, of bel  0104138360

Bij het aanbieden van uw reparatie gaat u tevens akkoord met onze rework-garantievoorwaarden en onze Privacy policy (AVG) voorwaarden.

Interesse? neem dan vrijblijvend contact op.
Dat kan via ons of bel 0104130503.

Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW. en verzendkosten.
Op al onze diensten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.