Reparatie verzendprocedure

Gegevensverlies
Voordat u uw apparaat ter reparatie aanbiedt, adviseren wij dat u een back-up van al uw (belangrijke) gegevens maakt. Alfacom Benelux is in geen enkel geval verantwoordelijk voor gegevensverlies.

Verpakking
Vervolgens raden we aan om met het opsturen een goede, stevige doos met veel noppenfolie of soortgelijke verpakking te gebruiken. Dit minimaliseert bijkomende schade door het vervoeren. Dezelfde verpakking wordt gebruikt voor retour. U kunt het apparaat of het te repareren onderdeel ook afleveren aan de balie.

Wat moet u doen?

  • Uw retouradres noteren
  • Markeer/noteer de CPU/GPU Nort-/Southbridge die u wilt laten repareren
  • Geef aan als u voor reballen of vervanging van de chip kiest
  • Geef aan of u het moederbord of de ventilatoren wilt laten reinigen
  • Geef aan als een spoedreparatie wilt
  • Als u een zelf aangeschafte chip wilt laten plaatsen kunt u die mee zenden
  • U dient alleen de voedingsadapter (oplader) mee te zenden, geen andere accessoires

Retourzending
Het gerepareerde apparaat of onderdeel wordt verzegeld retour gezonden m.b.v. PostNL. De portokosten van de retourzending zijn voor de klant.

U wilt de verzendprocedure starten klik hier.
U heeft meer informatie nodig bel dan vandaag nog. 0104138360

Wij gaan ervan uit dat u onze rework-garantievoorwaarden kent als u van deze dienst gebruik maakt.