Supportkaart

Om u voor IT support, op locatie of telefonisch bij te staan werken wij met een supportkaart en bijbehorende supportstrippen.

1 supportstrip geeft recht op 15 minuten telefonisch support, met een minimum van 2 supportstrippen per supportaanvraag.
4 supportstrippen geeft u recht op 1 uur support op locatie, met een minimum van 4 supportstrippen per supportaanvraag.

Bij een supportaanvraag met spoed, binnen 4 uur op locatie wordt 150% doorberekend;
Bij een supportaanvraag op zaterdag of na kantoortijd wordt 150% doorberekend;
Bij een supportaanvraag op zondag of feestdagen wordt 200% doorberekend;

Deze vorm van support geldt voor vragen en problemen met computers, printers, scanners, e-mail, ondersteuning netwerk en Cloud applicaties. De supportkaart geld niet voor het inrichten van een server, installeren en configureren computer(s), firewall en plaatsen van netwerkkabels, deze kosten zullen apart worden doorberekend met het op dat moment geldende uurtarief en voorrijkosten. Alle overige storingen zijn bespreekbaar

Supportkaart 16 Strippen 12 Maanden geldig SLA-B

Computer ondersteuning en ICT beheer, telefonisch of op locatie conform contract
Voor Zakelijk en Particulier.

Supportkaart 46 strippen 12 Maanden geldig SLA-N

Computer ondersteuning en ICT beheer, telefonisch of op locatie conform contract
Voor Zakelijk en Particulier.

Supportkaart 34 strippen 12 Maanden geldig SLA-N

Computer ondersteuning en ICT beheer, telefonisch of op locatie conform contract
Voor Zakelijk en Particulier.

Supportkaart 30 strippen 12 Maanden geldig SLA-A

Computer ondersteuning en ICT beheer, telefonisch of op locatie conform contract
Voor Zakelijk en Particulier.

Supportkaart 16 strippen 12 Maanden geldig SLA-A

Computer ondersteuning en ICT beheer, telefonisch of op locatie conform contract
Voor Zakelijk en Particulier.