Bellen met VoIP van Alfacom

Bellen via internet biedt een wereld aan nieuwe mogelijkheden. Voip diensten AlfacomJe hebt geen eigen telefooncentrale meer nodig, terwijl je wel altijd kunt beschikken over de nieuwste, meest geavanceerde telecom-faciliteiten. Bovendien pakt het financieel vaak voordelig uit om over te stappen. Door gebruik te maken van VoIP telefonie zorgt u immers voor efficiënter functionerende medewerkers, betere bereikbaarheid en daarmee misschien wel tot meer omzet.

BEREIKBAARHEID

Mensen hebben vaak meerdere plaatsen waar ze eventueel bereikbaar zouden willen zijn. Niet op elke plek is er immers een vast toestel voor handen. Zodra je aan deze gebruikers meerdere bestemmingen koppelt, verkrijg je een maximale bereikbaarheid. Zo kan iemand die een dagje thuis werkt heel simpel in de app of plugin zijn bestemming aanpassen.

EXTRA UNIEKE VOORDELEN:
  • Onze diensten zijn dagelijks opzegbaar.
  • Flexibiliteit (snel kunnen wijzigingen).
  • Klanten kunnen ‘alles’ zelf (Alfacom hoeft niet te bepalen wanneer iets gebeurt.
  • Duidelijk inzicht (realtime gespreksgegevens en facturatiegegevens)
  • Continue ontwikkeling van het platform
  • Het platform heeft zich al jarenlang bewezen .
  • Klanten bellen onderling gratis (dus ook vestigingen onderling)
ONS VOIP PLATFORM
  • Wij bieden non-stop 24 uur per dag, 7 dagen in de week volledige VoIP dienstverlening welke u wanneer u dat wilt kunt raadplegen of geheel zelf aanpassingen kunt doen.
  • Indien u wenst gebruik te maken van onze diensten kan dat tijdens onze kantooruren.
    Let op  Afhankelijk van de dienst die u vraagt kunnen er kosten aan zijn verbonden.
  • Emergency service is een service waarbij elke minuut telt.
    Bel nu
     voor specialistisch advies:  010-4138360. Let op  hieraan zijn extra kosten verbonden.

VoIP Pakket Prijzen

Klik op de link om een overzicht te zien van de VoIP Pakketten die wij momenteel leveren. Alle prijzen exclusief 21% BTW.

Onze VoIP producten

Klik op de link om een overzicht te zien van de producten die wij momenteel leveren. Het assortiment is uitgebreider, in dien u een ander product wenst kunnen we u altijd een offerte aanbieden.

Extra informatie

WAT IS HOSTED TELEFONIE?

WAT IS HOSTED TELEFONIE?

Met hosted telefonie maak je geen gebruik meer van een fysieke telefooncentrale op je locatie, maar verplaats je deze intelligentie naar de cloud. Telefonie is dan geen hardware oplossing meer, maar een op diensten gebaseerde oplossing. Deze cloudmigratie is al langer bekend bij andere diensten, zoals video (Netflix) en muziek (Spotify). Hosted telefonie is de eerste stap naar betalen voor wat je daadwerkelijk gebruikt en optimale bereikbaarheid, waar je ook werkt.

6 VOORDELEN VAN HOSTED TELEFONIE
  • 1. Betalen naar gebruik: geen dure onderhoudscontracten, lagere investering ten opzichte van een fysieke telefooncentrale.
  • 2. Vast bedrag per maand: je betaalt een vast bedrag per gebruiker per maand voor de dienst(en) die u afneemt, inclusief automatische updates en upgrades.
  • 3. Onbeperkt opschalen: groeit je bedrijf, dan schaal je hosted telefonie met gemak op. Krimpt je bedrijf? Geen zorgen, alle diensten zijn per dag opzegbaar.
  • 4. Optimale bereikbaarheid: medewerkers zijn altijd bereikbaar op één telefoonnummer, waar ze ook zijn. Met onze app wordt je smartphone je mobiele en vaste telefoon in één, waardoor je geen enkel zakelijk telefoontje meer mist.
  • 5. Volledige integratie: vaste telefonie, mobiele telefonie en IT kunnen volledig worden geïntegreerd via hosted telefonie. Met onder meer onze app en CRM-koppeling kun je nog efficiënter werken.
  • 6. Bespaar op je telefoonkosten: dankzij hosted telefonie heb je geen dure ISDN-lijnen meer nodig, maar bel je via het internet.
BEREIKBAAR OP JE SMARTPHONE

Hele dagen aan een bureau werken is niet meer van deze tijd. Met speciale apps voor iOS en Android kun je je smartphone gebruiken om met je vaste zakelijke nummer uit te bellen en gebeld te worden. Schakelen tussen je bureautoestel, mobiele telefoon of werkplek thuis? Dit is met één klik in je app of browser plug-in geregeld. Zo ben je nog beter bereikbaar, waar en wanneer jij wilt.

Daarnaast liggen de gesprekskosten lager dan bij de huidige traditionele lijnen.

Wacht niet te lang met overstappen, voor je het weet is het 2019! Informeer snel naar de mogelijkheden voor jouw organisatie.

Wil je meer weten? Neem gerust contact met ons op!

Ons stappenplan VoIP bellen

Stap 1 – Acquisitie adviesgesprek

  • Op basis van de door u verstrekte informatie tijdens onze acquisitiegesprek maken we wel of geen afspraak om een inventarisatie omtrent uw huidige belgedrag en behoeften te bespreken.

Stap 2 – Inventarisatie op locatie

  • Om een indicatie te krijgen betreft uw netwerkstructuur, telefonieapparatuur en uw wensen omtrent het bellen te bespreken is een inventarisatie op locatie nodig. Dit om u een geheel vrijblijvende offerte aan te bieden betreft eventueel benodigde apparatuur en belconfiguratie (  belplan ).

Stap 3 – Aanbieden van een offerte

  • We zullen u vragen om een belspecificatie van de afgelopen 2 maanden, dit om uw voordeel uit te rekenen als u kiest voor bellen met Alfacom.
  • Indien uw interesse is gewekt na het zien van de uw kostenvoordeel, sturen wij u een overzicht toe met onze telefonieapparatuur en de kosten ervan. Hieruit kunt u kiezen welk apparatuur u wenst aan te schaffen. Uiteraard kunt u ook ons advies hieromtrent vragen, zonder enige verdere verplichting.
  • Daarna zullen wij u geheel vrijblijvend een offerte aanbieden voor de gehele implementatie, besproken configuratie en apparatuur.
  • Na een ondertekend akkoord en overeengekomen betaling gaan wij u benodigde apparatuur bestellen en de configuratie voor zover mogelijk voorbereiden.

Stap 4 – Planning en uitvoering op locatie.

  • Zodra de voorbereiding van de configuratie is voltooid ( bij ons op locatie ), nemen wij contact op om een afspraak te plannen om de implementatie, en uiteindelijke afgesproken belconfiguratie (  belplan ) op locatie uit te voeren. De implementatie wordt  getest en waar nodig aangepast. Hierna kunt u genieten van alle voordelen die bellen met Alfacom via het VoIP platvorm u bied.

VoiP Apps en Plugins

VIALER APP (VOOR ANDROID EN IOS)

Onze Vialer app geeft je de maximale vrijheid om met jouw zakelijke nummer uit te bellen met een smartphone. Hierdoor ziet de klant nooit het mobiele nummer.

PLUGINS

Onze plugins zijn voor de webbrowsers Chrome en Firefox, deze zijn te vinden in de stores van Mozilla en Google en doen een aantal dingen:

  • Klik en bel: Je klikt op een telefoonnummer op een website en je toestel belt gelijk naar het nummer.
  • Eindbestemmingen: Laat de gebruikers zelf eenvoudig selecteren waar ze bereikbaar willen zijn.
  • Wachtrij-informatie: Laat het aantal wachtenden zien.
  • Status viewer: Laat zien welke collega’s in gesprek zijn of gebeld worden (ook wel BLF genoemd).

U bent al klant. klik op LOG IN om in te loggen op onze VoIP platform

Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW. en verzendkosten.
Op al onze diensten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.