Bellen met VoIP van Alfacom

Bellen via internet biedt een wereld aan nieuwe mogelijkheden. Je hebt geen eigen telefooncentrale meer nodig, terwijl je wel altijd kunt beschikken over de nieuwste, meest geavanceerde telecom-faciliteiten. Bovendien pakt het financieel vaak voordelig uit om over te stappen. Door gebruik te maken van VoIP telefonie zorgt u immers voor efficiënter functionerende medewerkers, betere bereikbaarheid en daarmee misschien wel tot meer omzet.

Bereikbaarheid

Mensen hebben vaak meerdere plaatsen waar ze eventueel bereikbaar zouden willen zijn. Niet op elke plek is er immers een vast toestel voor handen. Zodra je aan deze gebruikers meerdere bestemmingen koppelt, verkrijg je een maximale bereikbaarheid. Zo kan iemand die een dagje thuis werkt heel simpel in de app of plugin zijn bestemming aanpassen.

Extra unieke voordelen:
  • Onze diensten zijn dagelijks opzegbaar.
  • Flexibiliteit (snel kunnen wijzigingen).
  • Klanten kunnen ‘alles’ zelf (Alfacom hoeft niet te bepalen wanneer iets gebeurt.
  • Duidelijk inzicht (realtime gespreksgegevens en facturatiegegevens)
  • Continue ontwikkeling van het platform
  • Het platform heeft zich al jarenlang bewezen .
  • Klanten bellen onderling gratis (dus ook vestigingen onderling)
Plugins

Onze plugins zijn voor de webbrowsers Chrome en Firefox, deze zijn te vinden in de stores van Mozilla en Google en doen een aantal dingen:

  • Klik en bel: Je klikt op een telefoonnummer op een website en je toestel belt gelijk naar het nummer.
  • Eindbestemmingen: Laat de gebruikers zelf eenvoudig selecteren waar ze bereikbaar willen zijn.
  • Wachtrij-informatie: Laat het aantal wachtenden zien.
  • Status viewer: Laat zien welke collega’s in gesprek zijn of gebeld worden (ook wel BLF genoemd).
Vialer app (voor Android en iOS)

Onze Vialer app geeft je de maximale vrijheid om met jouw zakelijke nummer uit te bellen met een smartphone. Hierdoor ziet de klant nooit het mobiele nummer.