Alfacom Onderhoudscontract Bedrijven

Om bedrijven op locatie of telefonisch bij te staan hebben wij een “Alfacom Onderhoudscontract Bedrijven”, dit doen wij in de vorm van een supportkaart (service call). Bij een service call “telefonisch” worden minimaal 3 supportstrippen afgeboekt en bij een service call “op locatie” worden er minimaal 6 supportstrippen afgeboekt.
Een service call kan telefonisch via 010-4130503 of per email service@alfacom.nl worden aangevraagd.

Hoe werkt het.

1 strip geeft recht op 10 minuten telefonisch support per service call.
6 strippen geeft u recht op 1 uur support op locatie per service call.
Bij een service call op zaterdag of na 18:00 uur wordt 150% van de supportkaart afgeboekt;
Bij een service call op zon- en/of feestdagen wordt 200% van de supportkaart afgeboekt.

Diverse keuzes uit supportstrippen

Er is een keuze uit verschillende supportkaarten. De keuze kunt u bepalen op basis van het support dat u nodig denkt te hebben. Deze vorm van support geldt voor problemen met computers, printers, scanners, e-mail, office 365 en netwerkstructuren. Overige storingen zijn bespreekbaar.

De voordelen van een supportkaart
  • Snel en accuraat service op de werkvloer
  • Een aanspreekpunt voor vragen over uw IT- omgeving
  • U maakt kosten op het moment dat het nodig is
  • Direct support d.m.v. support op afstand
Waarom een onderhoudscontract bij Alfacom Benelux IT services:

Sluit u een “Alfacom onderhoudscontract bedrijven” af voor IT ondersteuning van uw computer of computernetwerk, dan geeft het u rust. U kunt zich dan bezig houden waar u goed in bent, en wij waar wij goed in zijn.

Voor een afspraak of nader uitleg kunt u vrijblijvend contact opnemen.
Dat kan via ons contactformulier of bel vrijblijvend naar 0104130503.

Kijk naar onze pagina systeem- netwerkbeheer om een indruk te krijgen wat wij voor u kunnen betekenen.

Alfacom Mricrosoft Certified Professional
Alfacom is Microsoft gecertificeerd