Alfacom Mricrosoft Certified Professional
Alfacom is Microsoft gecertificeerd
Alfacom Onderhoudscontract Bedrijven

Om bedrijven op afstand, locatie of telefonisch bij te staan, werkt Alfacom Benelux met supportkaarten en bijbehorende supportstrippen.

Hoe werkt het.

1 supportstrip geeft recht op 15 minuten telefonisch support, met een minimum van 2 supportstrippen per supportaanvraag.
4 supportstrippen geeft u recht op 1 uur support op locatie, en heeft een minimum van 4 supportstrippen per supportaanvraag.
Bij een supportaanvraag met spoed is een engineer op locatie binnen 4 uur zal 150% worden doorberekend.
Bij een supportaanvraag op zaterdag of na kantoortijd zal 150% worden doorberekend.
Bij een supportaanvraag op zondag of feestdagen zal 200% worden doorberekend.
Een servicecall, kan telefonisch, of via het Alfacom RMA Systeem worden aangevraagd.

Diverse keuzes uit supportkaarten

Er is een keuze uit verschillende supportkaarten. De keuze kunt u bepalen op basis van het support dat u nodig denkt te hebben. Deze vorm van support geldt voor problemen met computers, printers, scanners, e-mail, office 365 en netwerkstructuren. Overige storingen zijn bespreekbaar.

De voordelen van een supportkaart
  • Snel hulp op de werkvloer middels geldige SLA.
  • Direct support d.m.v. support op afstand.
  • Kosten worden gemaakt alleen wanneer nodig.
  • Een aanspreekpunt voor uw IT omgeving.
Waarom een onderhoudscontract bij Alfacom Benelux IT services:

Sluit u een “Alfacom onderhoudscontract bedrijven” af voor IT ondersteuning van uw computer of computernetwerk, dan geeft het u rust. U kunt zich dan bezig houden waar u goed in bent, en wij waar wij goed in zijn.

Interesse? neem dan vrijblijvend contact op.
Dat kan via ons Contactformulier of bel 0104130503.

Zie onze pagina systeem- netwerkbeheer om een indruk te krijgen wat wij voor u kunnen betekenen.

Problemen met uw computer of laptop, klik hier