Alfacom is Microsoft gecertificeerd
Alfacom Onderhoudscontract Bedrijven

Om bedrijven op afstand, locatie of telefonisch bij te staan, werkt Alfacom Benelux met supportkaarten en bijbehorende supportstrippen.

Hoe werkt het.

1 supportstrip geeft recht op 15 minuten telefonisch support, met een minimum van 2 supportstrippen per supportaanvraag.
4 supportstrippen geeft u recht op 1 uur support op locatie, en heeft een minimum van 4 supportstrippen per supportaanvraag.
Bij een supportaanvraag met spoed is een engineer binnen 4 uur op locatie, er  zal 150% worden doorberekend.
Bij een supportaanvraag op zaterdag of na kantoortijd zal er 150% worden doorberekend.
Bij een supportaanvraag op zondag of feestdagen zal er 200% worden doorberekend.
Een servicecall, kan telefonisch, of via het Alfacom RMA Systeem worden aangevraagd.

Diverse keuzes supportkaarten

Er is keuze uit verschillende supportkaarten. U kunt dit bepalen op basis van het support dat u nodig denkt te hebben. Deze vorm van support geldt voor problemen met computers, printers, scanners, e-mail, office 365 en netwerkstructuren. Overige storingen zijn bespreekbaar.

De voordelen van een supportkaart
  • Snel hulp op de werkvloer middels geldige SLA.
  • Direct support d.m.v. support op afstand.
  • Kosten worden gemaakt alleen wanneer nodig.
  • Een aanspreekpunt voor uw IT omgeving.
Waarom een onderhoudscontract bij Alfacom Benelux IT services:

Sluit u een “Alfacom onderhoudscontract bedrijven” af voor IT ondersteuning van uw computer of computernetwerk, dan geeft het u rust. U kunt zich dan bezig houden waar u goed in bent, en wij waar wij goed in zijn.

Interesse? neem dan vrijblijvend contact op.
Dat kan via ons Contactformulier of bel 0104130503.

Zie onze pagina systeem- netwerkbeheer om een indruk te krijgen wat wij voor u kunnen betekenen.

Problemen met uw computer of laptop, klik hier