U dient eerst contact op te nemen voordat u gebruik wilt maken van Alfacom haal en breng service. 

Wat zij n de mogelijkheden om uw reparatie aan te bieden:

  • U kunt uw te repareren apparaat afgeven aan Lijstenmakerij LeBouclier, Kleiweg 201, 3051XJ.
  • U kunt gebruik maken van onze gratis Alfacom haal en breng service ( binnen een straal van 10 km van ons vestigingsadres ). Er zal in overleg een afspraak worden gemaakt om uw apparaat af te halen en het weer retour brengen.
  • U kunt uw reparatie opsturen naar Alfacom, alvorens het opsturen eerst contact opnemen.
    ( Het gerepareerde apparaat of onderdeel wordt retour gezonden via PostNL. De portokosten van de retourzending zijn voor de klant).
  • U wilt de reparatie thuis laten uitvoeren, afhankelijk  van het probleem is dat ook mogelijk. Klik dan onderaan de pagina op “Hulp aan Huis”.

Alvoren het ophalen of opsturen van het te repareren apparaat wordt het probleem met u doorgenomen en bespreken wij welke informatie eventueel veilig gesteld dient te worden. Het apparaat zal conform afspraken worden gerepareerd en/of geïnstalleerd.

Over het algemeen duurt een reparatie tussen de twee à zeven werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen en omvang van het probleem.

U wilt uw te repareren apparaat laten ophalen:

doe een aanvraag via ons  kies bij het type contact voor “Alfacom Reparatie haal en breng service”, of bel  0104138360

Wat hebben wij nodig?:

Klik op  Wat legt u klaar/geeft u mee/stuurt u mee naar Alfacom

Bij het aanbieden van uw reparatie gaat u tevens akkoord met onze rework-garantievoorwaarden en onze Privacy policy (AVG) voorwaarden.

Reparatie opsturen naar Alfacom
U wilt uw te repareren apparaat opsturen doe een aanvraag via ons  kies bij het type contact voor “Alfacom Reparatie opsturen”, of bel  0104138360

Wat hebben wij nodig?: Klik op Wat legt u klaar/geeft u mee/stuurt u mee naar Alfacom 

Waar moet u aan denken bij het verzenden

Gegevensverlies: Voordat u uw apparaat ter reparatie aanbiedt, adviseren wij dat u een back-up van al uw (belangrijke) gegevens maakt. Alfacom Benelux is in geen enkel geval verantwoordelijk voor gegevensverlies.

Verpakking: Vervolgens raden we aan om met het opsturen een goede, stevige doos met veel noppenfolie of soortgelijke verpakking te gebruiken. Dit minimaliseert bijkomende schade door het vervoeren. Dezelfde verpakking wordt gebruikt voor retour. U kunt het apparaat of het te repareren onderdeel ook afleveren aan de balie.

Wat moet u doen?

  • Uw retouradres noteren
  • Geef het probleem zo duidelijk mogelijk aan
  • Geef aan als een spoedreparatie wilt
  • Als u een zelf aangeschafte onderdeel wilt laten plaatsen kunt u die mee zenden
  • U dient alleen de voedingsadapter (oplader) mee te zenden, geen andere accessoires

Retourzending: Het gerepareerde apparaat of onderdeel wordt met het zelfde ontvangen verpakking retour gezonden via PostNL. De portokosten van de retourzending zijn voor de klant.

Bij het aanbieden van uw reparatie gaat u tevens akkoord met onze rework-garantievoorwaarden en onze Privacy policy (AVG) voorwaarden.

Hulp aan Huis

U wilt de reparatie thuis laten uitvoeren, afhankelijk  van het probleem is dat ook mogelijk.
Let wel! dat de kosten voor het parkeren voor rekening van de klant zijn en zal in het factuurbedrag worden opgenomen.

Klik op “Computer Hulp aan Huis“. kies het type hulp dat u nodig heeft :
“Computer Storing, Laptop Storing, Printer Storing, Internet Storing of Netwerk Storing”, of bel  0104138360 

Wat hebben wij nodig?: Klik op Wat legt u klaar/geeft u mee/stuurt u mee naar Alfacom 

Bij het aanbieden van uw reparatie gaat u tevens akkoord met onze rework-garantievoorwaarden en onze Privacy policy (AVG) voorwaarden.